Absolwentka Wydziału Medycyny Weterynaryjnej na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu, kierunku „Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studium szkoły trenerów biznesu „ Moderator „ we Wrocławiu. Od 2004 związana z weterynaryjną branżą farmaceutyczną. Zdobywała doświadczenie w pracy na wielu stanowiskach zarówno w dziale handlowym jak i w dziale marketingu w 3 międzynarodowych firmach farmaceutycznych : Vetoquinol Biowet, Boehringer Ingelheim, Zoetis. W tym czasie również współpraca z wieloma agencjami reklamowymi i szkołami trenerów, m.in. z firmą KEREL przy projekcie związanym z merchandisingiem w weterynarii. Obecnie jako właściciel firmy Vet Optima, zajmuje się wspieraniem placówek weterynaryjnych w działaniach marketingowych mających na celu ich rozwój i szybkie osiągnięcie zamierzonych celów. Prywatnie jej pasją jest jeździectwo i bieganie, którym poświęca cały swój wolny czas. Jest właścicielką dwóch koni i psa.